مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-16دانش

حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان


رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان از اولویت های بسیار مهم حراست در دانشگاه آزاد اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره و تصریح کرد: ایشان همواره تأکید کرده اند هر جا که قرار گرفته اید، همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است، لذا به تبعیت از سخنان ایشان باید تمام جدیت را در تصدی امور داشته باشیم.

رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی بر حفظ روحیه تعاملی و اخلاق مداری تأکید کرد و گفت: باید با مشورت و هم افزایی درونی و برونی دانشگاه، آسیب ها را شناسایی کرده و از بروز آنها پیشگیری کنیم.

وی، تذکر و امر به معروف را در پیشگیری از آسیب و بروز مشکلات در دانشگاه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان حراست واحدهای دانشگاهی از هر فرصتی برای تذکر و یادآوری چارچوب ها به دانشجویان استفاده کنند.

صابری با اشاره به اهمیت حفظ شئونات در دانشگاه آزاد اسلامی،گفت: مدیران حراست، با ارتباطی پویا و مستمر، تجارب و نوآوری های خود را با مدیران واحدهای دیگر به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان از اولویت های بسیار مهم حراست در دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: دانشگاه امانت دار جوانان و آینده سازان کشور است و در ایجاد محیطی امن و قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان

حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان