مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-16اقتصادي

پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره برداری رسید


پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره برداری رسید.

- مازیار سهراب نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی شهرستان سنندج با هزینه بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه افزود: پروژه بلوار دکتر حسینی سنندج به منظور رفع مشکلات تأمین آب شرب و جلب رضایت همشهریان ساکن در شهرک های شهید احمدی، قیرفروشان، ورمقانی، ارتفاعات فرجه و کانی کوزله اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 950 انشعات آب برای اجرای این پروژه نصب شده است، بیان کرد: انشعابات یاد شده در شهرک های شهید احمدی، قیروفروشان و ارتفاعات فرجه و کانی کوزله نصب شدند.

  مدیر امور آبفا شهرستان سنندج عنوان کرد: در راستای اجرای پروژه مذکور در شهرک شهید احمدی 250 رشته انشعاب، در شهرک قیرفروشان 200 رشته و در ارتفاعات فرجه و کانی کوزله 500 رشته انشعاب نصب شده است.

سهراب نژاد همچنین به لوله گذاری انجام شده برای افزایش ظرفیت آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج پرداخت و اضافه کرد: در این پروژه 2.

3 کیلومتر لوله­ گذاری انجام شده است.

وی در پایان بیان کرد: با لوله گذاری انجام شده ظرفیت آبرسانی به مقدار 20 لیتر بر ثانیه در ساعات پیک مصرف افزایش یافته است و علاوه بر آن شاهد افزایش فشار شبکه در این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره برداری رسید