مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-16بين الملل

مقام فلسطینی: بحرین و امارات، نقشه معامله قرن را امضا کردند


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، توافق صلح امارات و بحرین با صهیونیستها را در واقع امضای همان نقشه صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، به امضای توافق عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین واکنش نشان داد.

عریقات گفت که آنچه در کاخ سفید رخ داد، امضای نقشه به نقل از عریقات گزارش داد، وزیر خارجه امارات مدعی شد که اشغال اراضی فلسطین باید متوقف شود، ولی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که صلح بر اساس دیدگاه معامله قرن محقق خواهد شد .

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات همچنین بدون اینکه نامی از حقوق ملت فلسطین ببرد، مدعی شد که راهکار حل درگیری با رژیم صهیونیستی بر اساس مسیر حکومت فلسطین است.

عریقات در واکنش به این اظهار نظر گفت که هر کسی که از [راهکار] دو دولتی، بدون مرزهای 1967 سخن می گوید و نامی از قدس نمی برد، در واقع از کشور فلسطینی سخن می گوید که معیارهای آن در معامله قرن آمده است .

وی با بیان اینکه آنچه روز گذشته در واشنگتن رخ داد، امضای توافق به رسمیت شناختن اسراییل بود ، تصریح کرد: اگر اسراییل و ترامپ، همه کشورهای جهان را بیاورند تا سفارتهای خود را در قدس بازگشایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی: بحرین و امارات، نقشه معامله قرن را امضا کردند

مقام فلسطینی: بحرین و امارات، نقشه معامله قرن را امضا کردند