مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-15ورزشي

فرمانده سپاه کردستان: آمادگی همکاری برای پیشرفت ورزش استان داریم


فرمانده سپاه کردستان در دیدار به ذولفقارنسب گفت: با بیان اینکه هرگونه اقدامی در حوزه ورزش می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و روند توسعه استان تأثیرگذار باشد قول همکاری در جهت پیشرفت در این حوزه ورزشی را اعلام نمود.

- به گزاش خبرگزاری فارس از سنندج، بیژن دولفقارنسب همراه با اصغر گومه ای مسوول بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان با سرار حسینی فرمانده سپاه  استان دیدار و گفت وگو کرد و در این دیدار مشکلات و موانع پیشرفت این رشته ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

سردار حسینی اظهار داشت: ورزش کوچک و بزرگ، پیر و جوانان نمی شناسد و همه در هر سنی برای سالم ماندن جسم تمایل به ورزش کردن دارند.

وی افزود: در سطح استان با استفاده از ظرفیت ها و امکاناتی که در دست داریم در حد توان  برای ورزشکاران در همه حوزه ها  تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم چون بر این باوریم که برای کمک به مردم باید تمام توان خود را به کار گرفت.

سردار حسینی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در حوزه ورزش می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و روند توسعه استان تأثیرگذار باشد قول همکاری در جهت پیشرفت در این حوزه ورزشی را اعلام نمود.

در این جلسه ذولفقارنسب با بیان مسائل و مشکلات حوزه ورزش فوتبال  و پروژه های ورزشی از جمله سالن ورزشی و مشکلات اساسی فوتبال استان اشاره کرد و عنوان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کردستان: آمادگی همکاری برای پیشرفت ورزش استان داریم

فرمانده سپاه کردستان: آمادگی همکاری برای پیشرفت ورزش استان داریم