مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-15اقتصادي

برداشت برنج از شالیزارهای حاشیه ارس آغاز شد


فرماندار پارس آباد در جریان بازدید از عملیات برداشت شلتوک از شالیزارهای پارس آباد اظهار کرد: بیش از یک هزار و 200 هکتار از اراضی پارس آباد به زیر کشت محصول برنج رفته که پیش بینی می کنیم 2 هزار و 400 تن محصول برداشت شود.

- فرماندار پارس آباد 25 شهریور در جریان بازدید از عملیات برداشت شلتوک از شالیزارهای پارس آباد اظهار کرد: بیش از یک هزار و 200 هکتار از اراضی پارس آباد به زیر کشت محصول برنج رفته که پیش بینی می کنیم 2 هزار و 400 تن محصول برداشت شود.

ابراهیم امامی خاطرنشان کرد: سال هاست که اراضی ساحلی رود ارس که به شامات مشهور است به کشت انواع مرغوب برنج اختصاص می یابد که با فرارسیدن فصل پاییز عملیات برداشت این محصول آغاز می شود.

وی افزود: کشاورزان دسترنج چهارماهه خود را در این منطقه و با کیفیت مناسب برداشت می کنند که امسال نیز تلاش بر این بوده تا شالیکاران تولید کیفی و مناسبی را انجام داده و با برداشت محصول حاصل دسترنج خود را ببینند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه پارس آباد سهم بسزایی در تولید برنج در شمالغرب کشور دارد، گفت: بخش عمده ای از محصولات تولید شده در این منطقه از ارقام مرغوب هاشمی است که علاوه بر مصرف منطقه ای به سایر مناطق کشور نیز برای فروش عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت برنج از شالیزارهای حاشیه ارس آغاز شد

برداشت برنج از شالیزارهای حاشیه ارس آغاز شد