مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-15بين الملل

شبکه صهیونیستی: اردن در پی بهبود روابط با اسراییل است


یک شبکه رادیویی صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد سازمان ملل گزارش داد که اردن به دنبال ارتقای روابط با رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند روز بعد از تصمیم دولت های امارات عربی متحده و بحرین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اکنون گفته می شود که دولت اردن نیز قصد دارد روابط خود با تل آویو را بهبود بخشد.

شبکه رادیویی گالاتز موسوم به رادیو ارتش اسراییل امروز (سه شنبه) گزارش داد نیکلای ملادنوف هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا به مقامات اسراییلی گفته است: بعد از توافقات امارات و بحرین، اردنی ها هم می خواهند روابط خود با اسراییل را ارتقا بدهند .

با این حال دفتر سازمان ملل در فلسطین اشغالی با تکذیب این گزارش، اعلام کرد: ما معمولا به صورت علنی درباره محتوای دیدارها صحبت نمی کنیم اما هرگونه اظهار نظر یا بیانیه ای از سوی ملادنوف درباره موضع یا سیاست های اردن را تکذیب می کنیم .

این در حالی است که ایمن الصفدی  وزیر خارجه اردن به دنبال اعلام توافق بحرین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که صلح عادلانه و جامع و امنیت و ثبات، در گرو پایان اشغالگری بر اساس ایجاد راه حل دو دولتی و تحقق همه حقوق ملت فلسطین است، زیرا باعث و بانی مناقشه اعراب و اسراییل، اشغالگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه صهیونیستی: اردن در پی بهبود روابط با اسراییل است

شبکه صهیونیستی: اردن در پی بهبود روابط با اسراییل است