مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-15بين الملل

چشم بند موشه دایان بر صورت بن سلمان!


بن سلمان از یک سو «لباس نظامیان پنتاگون» را بر تن کرده و از سوی دیگر، «چشم بند موشه دایان» را بر چشم خود زده است تا بلکه با تکیه بر یکی از این دو وسیله در قدرت بماند.

- بن سلمان از یک سو لباس نظامیان پنتاگون را بر تن کرده و از سوی دیگر، چشم بند موشه دایان را بر چشم خود زده است تا بلکه با تکیه بر یکی از این دو وسیله در قدرت بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: اعلام عادی سازی روابط منامه - تل آویو از سوی دولت آمریکا، اصلا برای افکار عمومی دنیا غیر عادی نبود! با این حال باید توجه داشت شیخ عیسی بن حمد آل خلیفه ، دیکتاتور بحرین در این معامله صرفا امضاکننده قرارداد است نه تصمیم گیرنده اصلی درباره آن! این قاعده درباره بن زاید ولیعهد امارات عربی متحده نیز صادق است.

او و دیگر مقامات اماراتی نیز عادی سازی یا به عبارت بهتر، آشکارسازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس را بر اساس یک نقشه راه و یک دستور انجام دادند.

به راستی آن دستور چیست و از جانب چه کسانی صادر شده است؟ یک: واقعیت امر این است که محمد بن سلمان اصلی ترین بازیگر منطقه ای پروسه عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و تل آویو محسوب می شود.

بن سلمان می خواهد ترامپ به هر قیمت ممکن در قدرت بماند، زیرا هراسان است که خروج جمهوری خواهان از کاخ سفید و حضور دموکرات ها، منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم بند موشه دایان بر صورت بن سلمان!

چشم بند موشه دایان بر صورت بن سلمان!