مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-15سياسي

35 دوره آموزشی توانمند سازی جوامع روستایی در دامغان برگزار شد


مسئول پروژه تعمیم ترسیب کربن دامغان با اشاره به برگزاری 35 دوره آموزشی در روستاهای شهرستان گفت: این دوره ها برای ماندگاری روستاییان و در راستای مقابله با بیابان زایی برگزار می شود.

- طاهره باقر نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در راستای اجرای طرح تعمیم ترسیب کربن با هدف جلوگیری از بیابان زایی تا کنون 35 دوره آموزشی در روستاهای جنوب دامغان برگزار شده است، ابراز داشت: این دوره های آموزشی با همکاری سایر ارگان ها و به منظور اصلاح روش های دامداری و انتخاب دام های پر بازده، زنبور داری، قالیبافی ویژه ساکنان روستاهای جنوب دامغان برگزار شد تا خانواده های روستایی توانمند سازی شوند.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی مهارتی خیاطی در روستاهای شیمی و رشم، بهداشت پوست و مو و تراش سنگ های زینتی در روستای حسینان و کیف دوزی مقدماتی و پیشرفته در روستای معلمان با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان برگزار شده است، افزود: یکی از اهداف پروژه تعمیم ترسیب کربن برگزاری دوره های آموزشی مهارت های اشتغال با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی از جمله مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران است.

مسئول پروژه تعمیم ترسیب کربن دامغان گفت: منطقه کوه زر و سرکویر در جنوب دامغان برای برگزاری طرح ترسیب و دوره های آموزشی آن به دلیل تجربیات موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 دوره آموزشی توانمند سازی جوامع روستایی در دامغان برگزار شد

35 دوره آموزشی توانمند سازی جوامع روستایی در دامغان برگزار شد