مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-15اقتصادي

کالسیمین؛ سیمینی در دل خاک


سرب و روی هدیه خدادادی به ماه نشانی ها و اهالی دندی است.

نعمتی که سالیان سال است بر سر سفره مردمان سخت کوش این منطقه است، هرچند سختی ها در مسیر توسعه این منطقه همچنان موجود است و هرازچندگاهی اخباری ناامیدکننده یا شایعه ای تلخ کام اهالی منطقه را تلخ می کند.

- کافی است 100 کیلومتر از شهر زنجان به سمت جنوب غربی برانید تا به شهر پر رمز و راز ماهنشان برسید، شهری که داستان های جن و پری هنوز هم در آن بوی تازگی دارد.

پیش از آنکه به ماهنشان برسید، در سه راه بیجار بعد از پلیس راه دندی در کیلومتر 90، فقط با کمی فاصله از شهر دندی، به جایی می رسید که تاثیر زیادی بر اقتصاد استان زنجان دارد.

بخش عمده سبد صادراتی استان زنجان در این واحد صنعتی - معدنی تولید می شود و این در حالی است که فعالیت این واحد تاثیر بسیار بالایی نیز در نوع و ترکیب عمده کالاهای وارداتی به استان دارد و سهم اشتغال مستقیم و غیرمستقیم چشم گیری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

شرکت کالسیمین نامی است که از سال 1343 تحت شماره 9573 در اداره ثبت شرکت های تهران به صورت شرکت سهامی خاص و با سرمایه 50 میلیون ریال به ثبت رسید.

در تاریخ 30 شهریور 1370 مرکز اصلی شرکت از تهران به زنجان تغییر و تحت شماره 1762 در اداره ثبت شرکت های زنجان به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالسیمین؛ سیمینی در دل خاک

کالسیمین؛ سیمینی در دل خاک