مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-15فرهنگي

شب شعر «هم زبانان هم دل» برگزار می شود


نشست شعرخوانی «هم زبانان هم دل» به مناسبت فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی چهارشنبه 26 شهریور با حضور شاعران ایرانی و غیرایرانی برگزار می شود.

- نشست شعرخوانی هم زبانان هم دل به مناسبت فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی چهارشنبه 26 شهریور با حضور شاعران ایرانی و غیرایرانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محفل شعرخوانی هم زبانان هم دل به مناسبت فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی روز چهارشنبه 26 شهریور توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با حضور شاعران ایرانی و غیرایرانی برگزار می شود.

در این برنامه، شاعران فارسی زبان غیر ایرانی چون محمد سرور رجایی از افغانستان، سیدسمیر علی جعفری از پاکستان، سیدعابدرضا نوشاد از هند، عباس ثاقب از پاکستان، سیدشفیع حیدر رضوی از هند، دکتر سرور مولایی از افغانستان، احمد شهریار از پاکستان، شاه منصور شاه میرزا از تاجیکستان، محمد ابراهیم نوری از پاکستان، سید ساجد رضوی از هند، قاری افضل ایمانی از پاکستان، سیدضیغم عباس نقوی از هند و زین العابدین خویی از پاکستان شعرخوانی خواهند کرد.

محمد علی بهمنی، علی داوودی، رضا اسماعیلی، سید اکبر میر جعفری، علی محمد مودب، دکتر اسماعیل امینی و غلامرضا طریقی از جمله شاعران فارسی زبانی ایرانی هستند که در این برنامه شعر می خوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر «هم زبانان هم دل» برگزار می شود

شب شعر «هم زبانان هم دل» برگزار می شود