مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-14سياسي

عربده ‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه عربده ‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند، گفت: مجلس شورای اسلامی تمام قد در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از پلیس حمایت می کند.

- ایسنا/گیلان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه عربده ‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند، گفت: مجلس شورای اسلامی تمام قد در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از پلیس حمایت می کند.

محمدرضا احمدی در جمع خبرنگاران با توجه به آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان، اظهار کرد: اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش پیشکش کردن امنیت به مردم است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی جامعه وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: مجلس شورای اسلامی تمام قد در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از پلیس حمایت می کند.

منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش افزود: شهر برای آسایش و امنیت مردم است و عربده ‎کشان و اشرار قطعا از مردم نیستند و باید به سزای اعمالشان برسند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی برای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: با وجود نیروی انتظامی و برخورد قاطع و بدون اغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربده ‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند

عربده ‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند