مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-14اقتصادي

زراعت چوب برای تامین چوب در کشور توسعه داده می شود


معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: توسعه زراعت چوب برای تامین چوب در کشور از مهمترین اهداف سازمان جنگل ها برای کاهش وابستگی به جنگل ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا بازدار ظهر دوشنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه زراعت چوب برای تأمین چوب در کشور برای کاهش وابستگی به جنگل ها از مهمترین اهداف است، اظهار کرد: کاهش وابستگی به جنگل ها و جلوگیری از تخریب جنگل از مهمترین مزایای توسعه زراعت چوب در کشور است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه زراعت چوب در 30 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی اجرا می شود، عنوان کرد: اجرای طرح های زراعت چوب با مشارکت مردم انجام می شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان جنگل ها و مراتع کشور تاکید کرد: توسعه طرح های آبخیزداری در کشور از مهمترین برنامه های این سازمان است که نقش مهمی در تقویت منابع آب زیرزمینی دارد.

وی گفت: از محل صندوق توسعه ملی 100 میلیون یورو برای اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص داده شده است تا این طرح ها اجرا شوند.

معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان جنگل ها و مراتع کشور ادامه داد: توسعه کشت گیاهان دارویی از دیگر برنامه ها سازمان جنگل ها است و 50 هزار هکتار اراضی مستعد کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زراعت چوب برای تامین چوب در کشور توسعه داده می شود

زراعت چوب برای تامین چوب در کشور توسعه داده می شود