مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-14سياسي

راه های اصلی استان اردبیل تا سال 1404 چهار بانده می شود


استاندار اردبیل با اشاره به اینکه راه های اصلی استان اردبیل تا 1404 چهار بانده می شود، گفت: در طول دو سال اخیر به اندازه 30 سال به بزرگراه های استان افزوده شده است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به اینکه راه های اصلی استان اردبیل تا 1404 چهار بانده می شود، گفت: در طول دو سال اخیر به اندازه 30 سال به بزرگراه های استان افزوده شده است.

اکبر بهنام جو ظهر 24 شهریور در جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل- مشگین شهر با بیان اینکه جهش خوبی در توسعه راه های استان اردبیل انجام شده است، خاطرنشان کرد: توسعه راه های مواصلاتی استان بعنوان مهمترین زیرساخت عمران و آبادانی منطقه از اولویت های مهم برنامه ریزی توسعه استان است که با تکمیل آنها مسیر توسعه اقتصادی منطقه هموار می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی- بیله سوار، اردبیل- سرچم، نیر - سراب، کلور - درام، تونل اردبیل -آستارا و گرمی - پارس اباد فعالیت های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری تا 1404 بیشتر راه های اصلی استان چهار بانده می شود.

وی اضافه کرد: در مسیر اردبیل مشکین شهر که 25 کیلومتر در سفر رییس جمهور به استان افتتاح شد و 18 کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های اصلی استان اردبیل تا سال 1404 چهار بانده می شود

راه های اصلی استان اردبیل تا سال 1404 چهار بانده می شود