مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-14اقتصادي

کشف 3 میلیاردی دلارهای جعلی در تهران


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک جاعل و توزیع کننده دلار جعلی و کشف 14 هزار و 500 دلار جعلی به ارزش 3 میلیارد و 770 میلیون ریال خبر داد.

- سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک جاعل و توزیع کننده دلار جعلی و کشف 14 هزار و 500 دلار جعلی به ارزش 3 میلیارد و 770 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام خبر دستگیری یک جاعل در محدوده سبزه میدان گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که فردی با تردد به محله سبزه میدان بازار تهران دلار تقلبی و جعلی را به جای دلارهای واقعی به خریداران و متقاضیان می فروشد.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری 113 بازار شناسایی و دستگیری متهم را بر عهده گرفتند و تعداد گشت زنی های هدفمند در این محدوده افزایش یافت.

سرکلانتر هفتم اضافه کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری بازار ظهر روز گذشته به رفتار فردی مظنون شدند و او را دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس به گفته جلیلیان ماموران در بازرسی از وسایل همراهش موفق شدند 145 عدد اسکناس 100دلاری کشف کنند.

وی در توضیحاتش اقرار کرد که دلارهای جعلی را از فرد ناشناس که فقط از وی شماره تلفن دارد به قیمت کمتری از قیمت واقعی خریداری کرده است و قصد داشته به قیمت واقعی به متقاضیان دلار عرضه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 میلیاردی دلارهای جعلی در تهران

کشف 3 میلیاردی دلارهای جعلی در تهران