مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-13حوادث

دستگیری 2 شرور در مقابل دبیرستان دخترانه نهاوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری دو شرور در مقابل دبیرستان دخترانه در نهاوند خبر داد و اعلام کرد: این دو با اقدام و رفتارهای هنجارشکن باعث ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان دختر شده اند.

- ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری دو شرور در مقابل دبیرستان دخترانه در نهاوند خبر داد و اعلام کرد: این دو با اقدام و رفتارهای هنجارشکن باعث ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان دختر شده اند.

عباس آزادبخت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، از پیش بینی تمهیدات ویژه ای در دادسرای نهاوند برای مقابله با مزاحمت های خیابانی برای دانش آموزان و نوامیس مردم خبر داد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از فعالیت افرادی که با مزاحمت ها و شرارت های خود برای دانش آموزان و بانوان ایجاد ناامنی می کنند، برخورد قاطع و بدون مسامحه در دستور کار قضات شعب مختلف دادسرای نهاوند قرار گرفته است.

آزادبخت تصریح کرد: نیروهای انتظامی و گشت های ویژه ای که به این منظور و با تمهیدات مناسب فرماندهی انتظامی در سطح شهرستان مستقر شده اند، موظف هستند هر گونه مزاحمت خیابانی را فوراً مورد پیگیری قرار دهند و مراتب را به دادسرا اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 شرور در مقابل دبیرستان دخترانه نهاوند

دستگیری 2 شرور در مقابل دبیرستان دخترانه نهاوند