مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 18:502020-09-13اقتصادي

توزیع 15 هزار سبد حمایتی بین مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توزیع سبد کالای حمایتی بین جامعه هدف کمیته امداد استان در حال انجام بوده و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 15 هزار و 265 مددجویمورد حمایت از این خدمت بهره مند شده اند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه چالش های اقتصادی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا موجب ایجاد تنگناهای معیشتی برای اقشار آسیب پذیر به ویژه مددجویان مورد حمایت این نهاد شده است، اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد برنامه ها و اقدامات ویژه ای از طریق این نهاد اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه توزیع سبد کالای حمایتی از برنامه های اجرایی این نهاد در حوزه تقویت توان تاب آوری خانواده های مورد حمایت در برابر چالش های اقتصادی است، افزود: اجرای این طرح از عید سعید غدیر در سطح استان زنجان آغاز شده و تا پایان تابستان امسال نیز توزیع سبد کالای حمایتی بین مددجویان تحت حمایت ادامه می یابد.

صفری با اشاره به اینکه توزیع سبد کالای حمایتی بین جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان با همکاری فروشگاه زنجیره ای در سطح استان زنجان در حال انجام بوده و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 15 هزار و 265 مددجوی زنجانی از این خدمت بهره مند شده اند، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار سبد حمایتی بین مددجویان زنجانی

توزیع 15 هزار سبد حمایتی بین مددجویان زنجانی