مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-13سياسي

طرح دو فوریتی اصلاح ساختار بودجه به صحن مجلس می رود


سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: گزارش کمیته اصلاح ساختار بودجه با عنوان طرح موادی از اصلاح ساختار بودجه با 14 بند در جلسه امروز با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شبکه بانک ملت در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: گزارش کمیته اصلاح ساختار بودجه در جلسه امروز با حضور نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: کمیته اصلاح ساختار بودجه بررسی گسترده ای را روی بودجه تاکنون انجام داده و امروز زنگنه رییس این کمیته طرحی 14 ماده ای را برای اصلاح ساختار پیشنهاد کرد که بعد از تصویب در کمیسیون به صورت دو فوریتی به صحن علنی مجلس ارائه تا بودجه سال 1400 مبتنی بر آن تدوین شود.

وی ادامه داد: موادی از جمله اینکه کاهش نرخ مالیات اشخاص حقوقی از 25 درصد به 20 درصد، لغو معافیت های مالیاتی ارزش افزوده برحسب جغرافیا، پرداخت نقدی صرفا به ذینفع نهایی از محل اعتبارات بودجه عمومی، تشکیل کمیته بازبینی هزینه ها و انضباط مالی دولت و .

در این طرح لحاظ شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دو فوریتی اصلاح ساختار بودجه به صحن مجلس می رود

طرح دو فوریتی اصلاح ساختار بودجه به صحن مجلس می رود