مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-13اقتصادي

هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان در آستانه تعطیلی


رییس جامعه هتلداران استان اردبیل از تعطیلی قریب الوقوع هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان به دنبال تصمیمات شتابزده شرکت توسعه گردشگری ایران خبر داد.

- جعفر بذری در حاشیه جلسه جامعه هتلداران کشور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه هتل لاله و آبدرمانی سبلان برندهای بزرگ گردشگری استان و حتی کشور هستند، خاطرنشان کرد: با تعطیلی بدون برنامه این دو مکان گردشگری و اقامتی بدنه گردشگری و اقتصاد سرعین آسیب جدی خواهد دید چرا که هتل لاله سرعین جزو بهترین مکان های گردشگری در این منطقه است که میهمانان بسیاری را به دلیل دارا بودن امتیازات ویژه پذیرش می کند.

رییس جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: با تعطیلی هتل لاله و آب درمانی سبلان، عملاً نشان های تجاری و گردشگری شهر سرعین ازبین خواهد رفت و 120 نفر نیروی انسانی شاغل در این مجموعه به خیل بیکاران افزوده می شود.

وی ادامه داد: قطعا به دنبال تعطیلی این دو مجتمع در اردبیل سایر مکان های گردشگری و توریست پذیر وابسته به شرکت توسعه گردشگری طعم تلخ رکود و تعطیلی را خواهند چشید که در این وضعیت بحران اقتصادی کشور اصلا اقدامی شایسته به نظر نمی رسد.

رییس جامعه هتلداران استان اردبیل به ورود شورای تامین شهرستان سرعین به این موضوع اشاره کرد و افزود: هفته گذشته در جلسه شورای تامین شهرستان تعطیلی این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان در آستانه تعطیلی

هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان در آستانه تعطیلی