مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:162020-09-13بين الملل

تنش ها و درگیری های قومی در اتیوپی سوژه برنامه «آفریقا امروز»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه آفریقا امروز (Africa Today) به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به ناکامی مقامات اتیوپی در کنترل و کاهش تنش های قومی در این کشور به بررسی تظاهرات اخیر در پی شلیک به خواننده محبوب اتیوپیایی و کشته شدن .

- تنش ها و درگیری های قومی در اتیوپی سوژه برنامه آفریقا امروز تنش ها در اتیوپی و افزایش درگیری های قومی خشونت آمیز در این کشور طی سال های اخیر در برنامه این هفته آفریقا امروز در شبکه پرس تی وی مورد بحث قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه آفریقا امروز (Africa Today) به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به ناکامی مقامات اتیوپی در کنترل و کاهش تنش های قومی در این کشور به بررسی تظاهرات اخیر در پی شلیک به خواننده محبوب اتیوپیایی و کشته شدن بیش از 178 نفر در پی این تظاهرات می پردازد.

این برنامه در ادامه دلایل درگیری های قومی خشونت آمیز در اتیوپی در سال های اخیر از جمله افزایش شدید ناسیونالیسم قومی را مورد واکاوی قرار می دهد و تلاش حزب مخالف برای برکناری ابی احمد نخست وزیر اتیوپی و اقدام آن ها برای به چالش کشیدن تصمیم دولت برای به تعویق انداختن انتخابات عمومی از سوی این حزب را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش ها و درگیری های قومی در اتیوپی سوژه برنامه «آفریقا امروز»

تنش ها و درگیری های قومی در اتیوپی سوژه برنامه «آفریقا امروز»