مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-13دانش

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می شود


محمد ثابت، مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص نحوه و زمان برگزاری مصاحبه آزمون دکتری گفت: - مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می شود مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با تاکید بر مجازی بودن مصاحبه آزمون دکتری در این واحد آموزشی گفت: مصاحبه از داوطلبان در دو بازه زمانی 8 تا 12 و 14 تا 18 انجام خواهد شد.

محمد ثابت، مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص نحوه و زمان برگزاری مصاحبه آزمون دکتری گفت: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برای سال تحصیلی 1400_1399 در دو مرحله صورت می گیرد که مرحله اول توسط وزارت علوم به پایان رسیده است.

ثابت افزود: داوطلبانی که نمره حد نصاب را کسب کرده اند باید برای مصاحبه آزمون دکتری آماده شده و مدارک مورد نیاز را در سایت دانشگاه بارگذاری نمایند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان ضمن تاکید بر مجازی بودن جلسه مصاحبه، خاطرنشان کرد: مصاحبه از داوطلبان در دو بازه زمانی 8 تا 12 و 14 تا 18 و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و لیست اسامی و تاریخ و ساعت برگزاری جلسات 25 شهریور ماه اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می شود

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می شود