مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-13سياسي

طرح دوفوریتی دسترسی دانش آموزان نیازمند به گوشی هوشمند باید زودتر ارائه می شد


یک عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس برای دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند باید خیلی زودتر ارائه می شد چون اکنون یک هفته از آغاز سال تحصیلی می گذرد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس برای دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند باید خیلی زودتر ارائه می شد چون اکنون یک هفته از آغاز سال تحصیلی می گذرد.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس برای دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند جهت آموزش در فضای مجازی، اظهار کرد: این طرح که نمایندگان قصد دارند آن را ارائه کنند طرح بسیار خوبی است، خانواده کارگری که 4 دانش آموز دارد چگونه برای فرزندان خود 4 گوشی هوشمند تهیه کند؟ تورم سبب افزایش لجام گسیخته قیمت تلفن همراه شده است و طرح دو فوریتی نمایندگان به عدالت نزدیک است.

وی افزود: منتهی باید دید بار مالی این طرح را چگونه می خواهند پیش بینی کنند، چراکه با توجه به کسری بودجه ای که دولت دارد باید نمایندگان راهی پیدا کنند تا طرح مغایر با اصل 75 قانون اساسی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دوفوریتی دسترسی دانش آموزان نیازمند به گوشی هوشمند باید زودتر ارائه می شد

طرح دوفوریتی دسترسی دانش آموزان نیازمند به گوشی هوشمند باید زودتر ارائه می شد