مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-13سياسي

بیانیه اولین مجمع فناوری و نوآوری استان تهران منتشر شد


جمعی از مدیران مراکز نوآوری در استان تهران بیانیه ای در خصوص مجمع فناوری و نوآوری ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز اولین نشست مجمع فناوری و نوآوری استان تهران در کارخانه نوآوری آزادی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، پیروز حناچی شهردار تهران، محسنی بند پی استاندار تهران و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مدیران نهادهای فعال زیست بوم فناوری و نوآوری بیانیه ای در خصوص مجمع اکوسیستم فناوری و نوآوری ارائه کردند.

این مجمع برای حل مشکلات استان تهران با استفاده از توانمندی فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و نیز همدلی اعضای این اکوسیستم از قبیل پارک های علم وفناوری با سایر دستگاه های دولتی برای حل مشکلات استان تهران تشکیل شده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: لزوم همکاری و هم افزایی مستمر: با توجه به استقرار تعداد کثیری از نقش آفرینان حوزه فناوری و نوآوری و تحقق بیش از نیمی از اقتصاد دانش بنیان کشور در استان تهران، این استان پرچمدار توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور محسوب شده و همکاری و شبکه سازی میان ذینفعان در قالب مجمع فناوری و نوآوری استان ضروری است؛ لذا بر تداوم برگزاری مجمع به عنوان ابزاری برای همکاری و هم افزایی اعضا به صورت حداقل هر 6 ماه یکبار تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اولین مجمع فناوری و نوآوری استان تهران منتشر شد

بیانیه اولین مجمع فناوری و نوآوری استان تهران منتشر شد