مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-13فرهنگي

برترین های دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی هنبو معرفی شدند


دبیر دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی دهنو از اعلام اسامی برترین های دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی دلیجان (هنبو) - وحید رفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به بازبینی بیش از 40 اثر رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی دلیجان، بازبینی در روزهای 20 و  21شهریور ماه انجام شد.

وی تصریح کرد: این بازبینی توسط هیات داوران متشکل از مهدی ذره، افق ایرجی و سید هادی رضوی صورت گرفت و 11 اثر بدون اولویت به عنوان آثار برتر برای حضور در مرحله نهایی انتخاب و معرفی شدند.

  دبیر دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی دهنو بیان داشت: مرحله نهایی جشنواره بعد از ماه های محرم و صفر و با مجوز ستاد مقابله با کرونا مبنی بر اجرای تئاترهای خیابانی در سطح استان برگزار خواهدشد.

به گفته وی من یک مستاجرم اثر مهسا افتحی از تفرش، آقای داماد و خانوم عروس اثر اکبر نجفی از ساوه، آخین اثر مهدی روزبهانی از اراک، روایتی از یک کلنگ زنی ساده  اثر رضا اسکندری از کمیجان، دو روی سکه یک زندگی اثر رضا سلامت از ساوه، یک خواب خوب اثر فرامرز مسعودی از ساوه، مجلس شادی اثر علی علیزاده از دلیجان، ماهی ها در خاک نمی میرند اثر اصغر تنهایی از ساوه، اشک های یک دایناسور اثر بهروز رحیمی از دلیجان، چادر مسافرتی  اثر احمد انوشه از اراک و آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی هنبو معرفی شدند

برترین های دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی هنبو معرفی شدند