مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-13سياسي

حوزه های علمیه نباید وابسته به دولت باشند


معاون امور حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه های علمیه سازمان های مردم نهاد هستند، گفت: این بدان معنی است که حوزه های علمیه نباید وابسته به دولت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد واحدی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان و طلاب حوزه علمیه خواهران استان زنجان، با بیان اینکه حوزه های علمیه از دیرباز تا به امروز ثابت کرده اند که نقش ارزنده ای در حرکت های مختلف و جهاد فرهنگی داشته اند، افزود: بی شک قیام امام حسین (ع) را باید زمینه ساز تمدن اسلامی نسل های آینده دانست.

وی با تاکید بر اینکه در صورت رخ ندادن قیام امام حسین (ع)، به هیچ وجه شاهد شکل گیری این مرحله از تمدن اسلامی نبودیم، تصریح کرد: امروز اگر می خواهیم در همه امور ثابت قدم بوده و در کارهای اعتماد به نفس داشته و حرکت رو به جلو انجام دهیم، باید نسبت به آیات الهی توجه بیش از پیش داشته باشیم.

واحدی با یادآوری اینکه مهم ترین وظیفه ای که امروز بر عهده مبلغان دین گذاشته شده، بحث یاری دین خدا است، ادامه داد: مقوله تبلیغ به عنوان یکی از مباحث اصلی در دین اسلام بوده و بهترین الگوی تبلیغ، خاتم پیامبران (ص) هستند و امروز باید این مسیر به درستی برای نسل جوان نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه نباید وابسته به دولت باشند

حوزه های علمیه نباید وابسته به دولت باشند