مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-13اقتصادي

بهره برداری از اولین رم مترو با 85 درصد ساخت داخل تا تا پایان سال


شهردار تهران از اجرای 20 پروژه با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری اولین رم مترو تهران با 86 درصد ساخت داخل راه اندازی می شود.

- شهردار تهران از اجرای 20 پروژه با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری اولین رم مترو تهران با 86 درصد ساخت داخل راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیروز حناچی امروز در اولین نشست مجمع نوآوری و فناوری که در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد با اشاره با بیان اینکه منطقه البرز دارای بیش از 30 درصد گردش اقتصادی و 25 درصد تولید ناخالص داخلی است افزود: سیاست کلی ما در این منطقه بر عدم تمرکز است ولی استثناهایی برای شرکت های دانش بنیان، صنایع های تک و صنایع غذایی در نظر گرفتیم.

وی استقرار شهرک های صنعتی در اطراف شهرها را در راستای این هدفگذاری دانست و افزود: ما این سیاست را تعقیب می کنیم و بر این اساس اماکن متروک را به مراکز نوآوری و فرهنگی تبدیل شدند که نمونه آن کشتارگاه و تبدیل آن به فرهنگسرا و تبدیل کارخانه چرمسازی به دانشگاه هنر است.

حناچی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های علمی پارک های علم و فناوری و ضرورت اتصال مراکز علمی با بخش های صنعتی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری اولین رم متروی تهران که 85 درصد آن ساخت داخل است به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین رم مترو با 85 درصد ساخت داخل تا تا پایان سال

بهره برداری از اولین رم مترو با 85 درصد ساخت داخل تا تا پایان سال