مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-13ورزشي

تجلیل از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی


با حضور مسؤولان ورزش استان اردبیل، از 3 بانوی قهرمان اردبیلی مسابقات کشوری رشته دو و میدانی تجلیل شد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز با حضور مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دو و میدانی استان اردبیل، از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی تجلیل شد.

ژاله کاردان قهرمان پرتاب دیسک، مینا حسینی قهرمان پرش ارتفاع و حدیث احمدی قهرمان پرش 3 گام، 3 بانوی اردبیل هستند که توانستند در مسابقات آزاد دو و میدانی کشور مقام اول تا سوم را کسب نمایند.

وضعیت فعلی زیرساخت دو و میدانی اردبیل نامناسب است سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نبود زیرساخت های مناسب برای ورزش قهرمانی در استان، تلاش و پشتکار قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل در جهت رسیدن به سکوهای قهرمانی ستودنی است.

وی افزود: مربیان، قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل از افتخارات ورزش به حساب می آیند که اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مستقیم از این قهرمانان تجلیل و قدردانی خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر وضعیت زیرساختی دو و میدانی در استان مناسب نیست ولی با افتتاح سالن سرپوشیده و تجهیز این سالن به وسایل ورزشی به خصوص در رشته دو و میدانی، بزرگترین مشکل این رشته ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی

تجلیل از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی