مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-13اقتصادي

ضرورت تغییر رویکرد در اجرای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در تهران


معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با بیان اینکه 60 درصد صنایع کشور در استان تهران مستقر هستند، گفت: این در حالی است که همدلی و همکاری در بین فعالان زیست بوم فناوری را در تهران شاهد نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اکبر قنبرپور امروز در اولین نشست مجمع فناوری و نوآوری استان تهران که در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، با انتقاد از اینکه همدلی و همکاری در زمینه فعالیت های فناورانه در استان تهران نسبت به سایر استان ها وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه 50 تا 60 درصد اقتصاد دانش بنیان در استان تهران هست، ولی همدلی و همکاری در بین فعالان زیست بوم فناوری را در تهران شاهد نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: شاید همدلی در شهرهای کوچک و کلانشهر استان های دیگر به دلیل این است که آنها در مقیاس کوچک کار می کنند، اما متاسفانه ما در شهر تهران نتوانستیم این کار را انجام دهیم و علت آن نیز به این دلیل است که از هم دور هستیم.

وی با بیان اینکه کارگروه سایر استان ها در هفته پژوهش و فناوری بسیار فعال هستند، یادآور شد: متاسفانه فعالیت های هفته پژوهش و فناوری شهر و استان تهران با فعالیت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادغام می شود، شهر تهران در این هفته از فعالیت های خود غافل بوده، در صورتی که تهران در زمینه فناوری ظرفیت ها و فعالیت های مربوط به خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر رویکرد در اجرای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در تهران

ضرورت تغییر رویکرد در اجرای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در تهران