مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-13فرهنگي

اعلام آمادگی کارگران «روز واقعه» برای ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی


کارگردان فیلم سینمایی «روز واقعه» در مراسمی بمناسبت روز سینما در بافق یزد، آمادگی خود را برای ساخت سینمایی «کمال الدین وحشی بافقی» اعلام کرد.

- اعلام آمادگی کارگران روز واقعه برای ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی ایسنا/یزد کارگردان فیلم سینمایی روز واقعه در مراسمی بمناسبت روز سینما در بافق یزد، آمادگی خود را برای ساخت سینمایی کمال الدین وحشی بافقی اعلام کرد.

مریم موسوی‎زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در جلسه تجلیل از هنرمندان بافقی فیلم روز واقعه، ضمن تبریک روز سینما به سینماگران و علاقه مندان سینما، اظهار کرد: سینما انعکاس شرایط اجتماعی است که برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست و سینماگران مروجان ارزش های انسانی و اخلاقی هستند که تولیدات آن ها مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

وی با اشاره به علاقمندی و دغدغه شهرام اسدی به عنوان فیلمساز در حوزه فرهنگ و هنر ایران زمین، از موافقت اولیه وی برای ساخت فیلم سینمایی پیرامون زندگی کمال الدین محمد وحشی بافقی داد.

موسوی زاده تصریح کرد: با موافقت شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان سرمایه‎گذار، به زودی طرح اولیه این اثر آماده خواهد شد و کمال الدین وحشی بافقی بر روی پرده نقره ای خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی کارگران «روز واقعه» برای ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی

اعلام آمادگی کارگران «روز واقعه» برای ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی