مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-13اقتصادي

چرا شرکت آلفا آلومینیای جاجرم در خطر از دست دادن مشتری است؟


معاون طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی گفت: شرکت آلفا آلومینیای جاجرم یکی از صنایع پایین دست شرکت آلومینیای جاجرم است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی گفت: شرکت آلفا آلومینیای جاجرم یکی از صنایع پایین دست شرکت آلومینیای جاجرم است.

مهیار مشایخی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این واحد تولیدی به مرحله تولید رسیده و حتی در حال اجرای طرح شمش منیزیم در شهرستان جاجرم است، افزود: این واحد تولیدی ماده هیدرواکسید آلومینیوم را از شرکت آلومینیای جاجرم دریافت و آن را تبدیل به آلفا آلومینیا می کند.

وی با بیان اینکه آلفا آلومینیا در صنایع نسوز، صنعت آلومینیوم، کاتالیست ها، صنعت سرامیک سازی و .

استفاده می شود، ادامه داد: این شرکت در حال حاضر مواد اولیه بسیاری از واحدهای تولیدی را تامین می کند اما در حال حاضر برای تامین مواد اولیه تولید خود با مشکل مواجه شده است.

مشایخی اظهارکرد: در حال حاضر شرکت آلومینیای جاجرم، مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی که 10 کیلومتر بیشتر از یکدیگر فاصله ندارند با قیمت خرده فروشی و بالا می فروشد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که شرکت آلومینیای جاجرم همین مواد را به سایر شرکت های خارج استان به قیمت عمده فروشی که کمتر است، به فروش می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شرکت آلفا آلومینیای جاجرم در خطر از دست دادن مشتری است؟

چرا شرکت آلفا آلومینیای جاجرم در خطر از دست دادن مشتری است؟