مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-13ورزشي

راه اندازی 5 زمین چمن فوتبال در اردبیل


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا سال آینده پنج زمین چمن طبیعی و مصنوعی فوتبال در شهرهای مختلف اردبیل راه اندازی خواهد شد.

- سجاد انوشیروانی 23 شهریور در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: از همان روزهای نخستین مسئولیت بالاترین دغدغه بنده احیای فوتبال استان اردبیل بود به طوری که تلاش کردیم تا خارج از طرح مسایل حاشیه ای روی موضوعات پایه ای و اساسی فوتبال پیگیری ها را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند عده ای توصیه کردند که به سمت فوتبال نرویم چرا که هر مدیرکلی به سمت فوتبال رفته مدیریت و شرایط کار خود را به ورطه نابودی کشیده است اما بنده در کنار تمامی رشته های ورزشی توسعه فوتبال را به عنوان یک ضرورت برای استان اردبیل تشخیص داده و به سمتی حرکت کردم تا براساس نام و آوازه این استان اردبیل تیمی را در لیگ های کشوری داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از رایزنی ها برای حضور سرمایه گذاران و صاحبان صنایع به عنوان اسپانسر ورزشی خبر داد و گفت: به دلایل مختلف بسیاری از این سرمایه گذاران حاضر و علاقمند به حضور در عرصه فوتبال نیستند ولی در هفته های آینده خبر خوشی را به اهالی استان خواهیم داد تا با همراهی خانواده فوتبال فضایی برای حضور یک تیم از اردبیل در لیگ های دسته اول یا دوم فوتبال ایران فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5 زمین چمن فوتبال در اردبیل

راه اندازی 5 زمین چمن فوتبال در اردبیل