مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-13اقتصادي

بهره مندی 2753 خانوار مددجوی سیریکی از سبد کالای حمایتی


رییس کمیته امداد شهرستان سیریک گفت: سبد کالای حمایتی از امروز 23 شهریورماه 1399 با همکاری فروشگاه رفاه در شهرستان سیریک توزیع می گردد.

- یعقوب برخورداری احمدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیریک عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های معیشتی و اقتصادی برای اقشار آسیب پذیر به ویژه مددجویان، این نهاد برنامه های مختلفی برای حمایت از مددجویان تحت حمایت برنامه ریزی و اجرا کرده است، طرح توزیع سبد کالا هم یکی از این طرح ها می باشد.

وی افزود: توزیع سبد حمایتی در راستای ایران همدل و با همکاری فروشگاه زنجیره ای رفاه با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز برای خانوارهای دو نفر به بالا آغاز می شود.

رییس کمیته امداد شهرستان سیریک اظهار داشت: مددجویان عزیز جهت دریافت سبد کالا که شامل کالاهای اساسی(برنج، روغن، مرغ) است، با در دست داشتن کارت ملی سرپرست و عابر بانک صندوق امداد ولایت خود به محل سالن ورزشی ناحیه مقاومت مراجعه نمایند.

برخورداری افزود: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توزیع سبد کالا به صورت مرحله ای انجام خواهد شد، خانوارهای یک نفره نیز در دستور کار بوده و در مرحله بعد توزیع می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 2753 خانوار مددجوی سیریکی از سبد کالای حمایتی

بهره مندی 2753 خانوار مددجوی سیریکی از سبد کالای حمایتی