مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-12اقتصادي

اصلاح طلبان در واردات گندم آلوده سهیم بودند/ مجلس نظارت می کند


نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به بازار سیاه نهاده های تولید محصولات کشاورزی، گفت:برخی افراد منتفذ جریانات خاص سیاسی بخصوص اصلاح طلبان در واردات گندم به ویژه گندم آلوده سهیم بودند.

- مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با انتقاد از گرانی نهاده های دامی و کشاورزی، گفت: توجه به بخش کشاورزی اهمیت زیادی دارد چرا که فارغ از اهمیت اشتغال، بحث امنیت غذایی هم به رونق بخش کشاورزی وابسته است؛ به ویژه آنکه خودکفایی کشور در تولید محصولاتی چون گندم تأثیر بسزایی در امنیت غذایی کشور دارد.

وی افزود: متأسفانه در مجموعه دولت به ویژه سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت برنامه مدونی برای حل مشکلات بخش کشاورزی و مقابله با گرانی های نهاده های دامی و کشاورزی وجود ندارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر قیمت کود شیمیایی 500 درصد افزایش پیدا کرده و از 50 هزار تومان به 550هزار تومان رسیده است.

همچنین برخی دیگر از محصولات مرتبط با نهاده های تولید هم به شدت گران شده و این گرانی ها کشاورزان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

یوسفی با اشاره به بازار سیاه نهاده های تولید محصولات کشاورزی، گفت: قطعاً برخی افراد رانت هایی دارند و از اینکه محصولات استراتژیکی مثل گندم در داخل کشور تولید نشود، سود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان در واردات گندم آلوده سهیم بودند/ مجلس نظارت می کند

اصلاح طلبان در واردات گندم آلوده سهیم بودند/ مجلس نظارت می کند