مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 22:202020-09-12ورزشي

جام حذفی فوتسال؛ پروژه ای که به بن بست می خورد


سازمان لیگ فوتسال در شرایطی امسال تصمیم به برگزاری جام حذفی فوتسال گرفته است که به نظر می رسد یک پروژه به بن بست خورده باشد.

- سازمان لیگ فوتسال در شرایطی امسال تصمیم به برگزاری جام حذفی فوتسال گرفته است که به نظر می رسد یک پروژه به بن بست خورده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر سازمان لیگ فوتسال تلاش زیادی کرده تا در کنار لیگ برتر فوتسال، مسابقات جام حذفی فوتسال را هم برگزار کند؛ اتفاقی که بر خلاف فوتبال، در فوتسال با استقبال چندانی روبرو نشده و شاید یکی از دلایل آن عدم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری این رقابت هاست.

چند سال پیش و در زمان ریاست سید رضا افتخاری در کمیته فوتسال، یک دوره از این مسابقات برگزار شد و با انصراف چند تیم لیگ برتری از حضور در بازی ها، با کیفیت پایین همراه شد.

دو سال پیش نیز این بازی ها با حضور چند تیم گمنام از لیگ دسته دوم و مناطق برگزار شد و حتی کسی نام قهرمان این مسابقات را به یاد ندارد.

سازمان لیگ اخیرا تصمیم گرفت که بار دیگر جام حذفی فوتسال را این بار با حضور تیم های لیگ برتری شروع کند و به نظر می رسد هدف آنها کمک به تیم ملی است تا بازیکنان با بازی کردن در این رقابت ها تا حدودی آماده شوند اما شرطی که برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده برگزاری آن را در هاله ای از ابهام قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام حذفی فوتسال؛ پروژه ای که به بن بست می خورد

جام حذفی فوتسال؛ پروژه ای که به بن بست می خورد