مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-12بين الملل

پانزدهمین سالگرد تخریب حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا+فیلم


همزمان با پانزدهمین سالگرد تخریب حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا، جمعی از موکب های عراق با حضور در حرم امامین عسکریین (ع) ضمن محکومیت حمله های تروریستی و اهانت به ساحت ائمه اطهار (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، 15 سال پیش در چنین روزی تروریست های تکفیری به حرم امامین عسکریین (ع) اهانت کرده و با بمب TNT دست به تخریب خانه امام زمان (عج) زدند و در نتیجه آن گنبد حرم تخریب شد.

امروز همزمان با پانزدهمین سالگرد تخریب حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا، جمعی از موکب های عراق با حضور در حرم ضمن محکومیت حمله های تروریستی و اهانت به ساحت ائمه اطهار (ع)، به عزاداری پرداختند.

در ادامه فیلم عزاداری موکب اهل الشعله با صدای الشیخ میثم التمار را مشاهده می کنید:   کرونا میزبان عزاداران حسینی است، از ابتدای ماه محرم در کنار پذیرایی از زائران و دسته های عزاداری، برای سالروز اولین تخریب حرم برنامه ریزی کرده بود؛ به طوری که از شب گذشته مراسم سالروز تخریب حرم با حضور متولیان برگزار و در این مراسم نمایشگاه عکس و آثار تخریب حرم برای زوار و عزاداران به نمایش گذاشته شد.

علاوه بر این، از ابتدای صبح امروز موکب ها یک به یک پس از ورود به حرم و زیارت، به عزاداری پرداخته و به لزوم اتحاد شیعه و سنی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام تأکید کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین سالگرد تخریب حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا+فیلم

پانزدهمین سالگرد تخریب حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا+فیلم