مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-12سياسي

واکنش کلیمیان مجلس به توهین نشریه فرانسوی


توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اقدامی غیرقابل توجیه است و پیروان ادیان الهی امثال چنین رفتارهایی را محکوم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان ایرانی در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به قرآن کریم گفت: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم از جانب پیروان همه ادیان و حتی ادیانی مثل بودا و غیره محکوم و غیرقابل توجیه است.

وی افزود: ما شاهد ادعای فرانسوی‌ها در حوزه آزادی بیان هستیم و می‌بینیم که آنها توهین‌شان به دیگران را آزادی بیان قلم می‌کنند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزادی بیان تا زمانی است که گفتار کسی موجب رنجش خاطر دیگری نشود والا این معنایش آزادی بیان نیست و توهین به دیگران است.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص) موجب رنجش خاطر مسلمانان جهان شده و ما ایرانیان کلیمی این اقدام را محکوم می‌کنیم و آن را غیرقابل قبول و غیر قابل توجیه می‌دانیم.

وی افزود: پس از این هم شاهد رفتارهای مشابه از سوی غربی‌ها بوده‌ایم و همواره ما ایرانیان کلیمی چه در موارد قبلی و چه موارد اخیر موضع‌مان را در مورد این رفتار توهین‌آمیز اعلام کرده‌ایم و این گونه رفتارهای اهانت آمیز محکوم و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کلیمیان مجلس به توهین نشریه فرانسوی

واکنش کلیمیان مجلس به توهین نشریه فرانسوی