مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-12سياسي

تمام سربازان مهارت فنی و حرفه ای فرا می گیرند


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اهمیت مهارت آموزی به سربازان گفت: 40 مرکز آموزشی کار پذیرش سربازان را انجام می دهند و در نظر داریم تا سه سال آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی اوسط هاشمی در جلسه شورای مهارتی آذربایجان غربی اظهار داشت: باید تلاش کنیم که با توسعه آموزش ها، تغییر را در جامعه رواج دهیم که در این راستا می توان از ظرفیت های شناسایی دپارتمان نرم افزاری و اطلاعاتی بهره مند شد.

  وی با اشاره به راه اندازی دپارتمان ملی مهارتی زنان به عنوان پایلوت در آذربایجان غربی اضافه کرد: این مساله مورد پیگیری ماست که باید مورد توجه مسوولان استانی هم قرار گیرد.

  رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: مشخص کردن سهم زنان در اشتغال، مهارت های آموزشی و سایر مسائل مرتبط با فعالیت بانوان از اهداف راه اندازی این دپارتمان است.

  وی ادامه داد: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همسایگی با چندین کشور خارجی می تواند پایلوت مسابقات بین المللی مهارت در منطقه باشد و نقش ملی را ایفا کند.

  اوسط هاشمی با اشاره به اینکه سند راهبری مهارت لازمه توسعه استان است، گفت: باید مسوولان و مهارت آموزان استانی، عملکرد استان را برآورد و بر این اساس اقدام به برنامه ریزی برای آموزش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام سربازان مهارت فنی و حرفه ای فرا می گیرند

تمام سربازان مهارت فنی و حرفه ای فرا می گیرند