مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-12سياسي

دعوت از هنرمندان برای بازسازی عتبات


ستاد بازسازی عتبات عالیات از هنرمندان و اهالی فرهنگ دعوت کرد با پیوستن به پویش «نذر فرهنگی»، در بازسازی و توسعه عتبات مشارکت کنند.

- ستاد بازسازی عتبات عالیات از هنرمندان و اهالی فرهنگ دعوت کرد با پیوستن به پویش نذر فرهنگی ، در بازسازی و توسعه عتبات مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مهدی محمدی ـ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ به همراه جمعی از فعالان فرهنگی در دیدار با جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، برای پیوستن به پویش نذر فرهنگی با هدف مشارکت در بازسازی و توسعه حرم های عتبات اعلام آمادگی کردند.

در این دیدار منوچهر شاهسواری از خانه سینما، حمیدرضا نوربخش ـ مدیرعامل خانه موسیقی ـ، مهدی افضلی ـ مدیر بنیاد رودکی ـ و تعدادی از هنرمندان تئاتر و تجسمی حضور داشتند.

مجید نامجو ـ جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات ـ در این نشست گفت: انتظار نمی رود همه اقشار کشور با اهدای کمک های نقدی در فیض بازسازی و توسعه عتبات مشارکت کنند، از هنرمندان و اهالی فرهنگ دعوت می کنیم تا با پیوستن به پویش نذر فرهنگی و با هنر خود در فرهنگ سازی این صدقه جاریه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: مشارکت در فیض توسعه حرم ها، افزون بر اجر معنوی و ایجاد امکانات رفاهی برای زائران، برکات مختلف دیگری دارد که احیای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از هنرمندان برای بازسازی عتبات

دعوت از هنرمندان برای بازسازی عتبات