مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-12بين الملل

شرح وودوارد از تلاشهای نزدیکان ترامپ برای مهار سیاست خارجی بچگانه او


باب وودوارد در کتاب جدیدش شرح داده که چطور هم پیمانان ترامپ تلاش می کرده اند سیاست خارجی بچگانه او را در دولت کنترل کنند.

- شرح وودوارد از تلاشهای نزدیکان ترامپ برای مهار سیاست خارجی "بچگانه" او باب وودوارد در کتاب جدیدش شرح داده که چطور هم پیمانان ترامپ تلاش می کرده اند سیاست خارجی "بچگانه" او را در دولت کنترل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از گاردین، باب وودوارد، خبرنگار کهنه کار آمریکایی و افشاگر رسوایی واترگیت در دولت نیکسون، در این کتاب افشاگرانه جدید درباره دونالد ترامپ با عنوان خشم به وقایع بین ژوییه و نوامبر 2017، زمانی که پیونگ یانگ دست به آزمایش چند موشک دوربرد با قابلیت اصابت به خاک آمریکا و اجرای ششمین آزمایش هسته ای زیرزمینی خود زد، پرداخته است.

بر اساس این کتاب، جیمز ماتیس که در آن زمان وزیر دفاع آمریکا بود از فرط نگرانی از اینکه شاید موشک بعدی کره شمالی آمریکا را نشانه برود و بروز موقعیت تصمیم گیری ناگهانی به سبب مطرح شدن احتمال جنگ هسته ای، با لباس های ورزشی می خوابید و یک زنگ هشدار در حمام نصب کرده بود تا در صورت وقوع حمله موشکی در زمان دوش گرفتنش اخطار دهد.

به نوشته این کتاب اگر چه در سلسله مراتب فرماندهی در آمریکا رییس جمهور تصمیم به دادن دستور حمله هسته ای می گیرد اما ماتیس معتقد بود رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح وودوارد از تلاشهای نزدیکان ترامپ برای مهار سیاست خارجی بچگانه او

شرح وودوارد از تلاشهای نزدیکان ترامپ برای مهار سیاست خارجی بچگانه او