مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-12سياسي

فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی رونق یافته است


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: با بازبینی اساسنامه تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بعد از 26 سال و تغییر رویکردها، - ایسنا/خراسان شمالی مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: با بازبینی اساسنامه تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بعد از 26 سال و تغییر رویکردها، فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد با طرح های جدید رونق یافته است.

هاشم شیرازیان، در گفت وگو با ایسنا، گفت: طرح فهما پله ای برای ارتقا و فرصتی ارزشمند برای استفاده از ایده ها است و بر اساس این طرح، برترین کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و همچنین برترین های ستاد استانی با بررسی های انجام شده از طریق سامانه مربوطه معرفی می شوند.

وی افزود: طرح پایتخت فرهنگی مساجد ایران فضای بسیار خوبی برای رشد و اعتلای فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد است و ما می توانیم در این فضا با برنامه ریزی درست، ایده های ناب را مبادله و اشتراک گذاری کنیم.

شیرازیان با بیان اینکه با استفاده از فهما هر کانونی می تواند از وضع خود مطلع شود و فعالیت های خود را با دیگر کانون های شهری، استانی و کشوری مقایسه کند، اظهار کرد: فهما فضای جدیدی برای تلاش مضاعف در مساجد است و باید یاد بگیریم اقدامات و فعالیت های خود را ثبت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی رونق یافته است

فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی رونق یافته است