مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-12بين الملل

روابط ایران-ژاپن همواره رو به پیشرفت است/ نگرانی از تغییر نخست وزیر نداریم


سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در واکنش به استعفای «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن و آینده این کشور گفت: آقای آبه تلاش های مسئولانه و جدی برای گسترش روابط ایران و ژاپن داشتند.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در واکنش به استعفای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و آینده این کشور گفت: آقای آبه تلاش های مسئولانه و جدی برای گسترش روابط ایران و ژاپن داشتند.

برابر تجربه گذشته نگرانی از تغییر نخست وزیر در ژاپن نداریم زیرا همواره روابط تهران و توکیو دوستانه و به سمت بهتر شدن پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رحمانی موحد در نشستی با جمعی از خبرنگاران ژاپنی در توکیو افزود: ژاپن را به صورت یکپارچه می بینیم شیوه انتخاب در دولت ژاپن به روش دموکراتیک است و بنابراین هر سیاستمداری که انتخاب بشود برای ما مورد احترام است.

او گفت: در دوره آبه شینزو به خصوص بعد از برجام، سرعت مناسبات از روند خوبی برخوردار بود و در زمینه های مختلف تبادل نظر و مشورت در سطح عالی وجود داشت و توافقاتی هم حاصل شد که متاسفانه بدلیل اقدامات آمریکا تا کنون عملی نشده است که می توانست در صورت اجرایی شدن آنها رابطه دو کشور را قدرتمندانه تر و همه جانبه نماید.

سفیر ایران در ژاپن در مورد سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران هم گفت: با موافقت ایران با بازدید از دو مرکز، ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران-ژاپن همواره رو به پیشرفت است/ نگرانی از تغییر نخست وزیر نداریم

روابط ایران-ژاپن همواره رو به پیشرفت است/ نگرانی از تغییر نخست وزیر نداریم