مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-12فرهنگي

مهرداد ضیایی: «شرم» به فضای روز جامعه نزدیک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهرداد ضیایی بازیگر تلویزیون که این روز ها در سریال شرم به ایفای نقش می پردازد درباره فیلمنامه های تکراری که معمولاً در تلویزیون وجود دارد و آن ها را رد می کند، - ، مهرداد ضیایی بازیگر تلویزیون که این روز ها در سریال شرم به ایفای نقش می پردازد درباره فیلمنامه های تکراری که معمولاً در تلویزیون وجود دارد و آن ها را رد می کند، بیان کرد: ما در دهه 90 متوجه شدیم حتی در شرایطی فیلمنامه و نویسنده هم دچار بازار سیاه می شود یعنی به شیوه درست نمی توانید شرایطی داشته باشید که متنی را به عنوان فیلمنامه بنویسید و دستمزد دریافت کنید.

وی اضافه کرد: رقابت های فاسدی بین دوستان نویسنده در جریان است و یا رابطه هایی بین کارگردان، نویسنده و تهیه کننده در برخی پروژه ها شبیه دسته و گنگ شده است که به این بازار سیاه منجر شده است.

ضیایی درباره برخی نویسندگان که آثارشان فضایی تکراری دارند و به نگارش این تکراری ها ادامه می دهند، گفت: بالاخره آدم ها هم باید زندگی کنند و معاش داشته باشند.

مدتی پیش در یک جلسه نقد و بررسی کتاب پرسیدم چند نفر از راه نویسندگی معاش می گذراند که از میان جمع چند 10 نفری یک یا دو نفر که خودم یکی از آن ها بودم از این راه معیشت را هم سپری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرداد ضیایی: «شرم» به فضای روز جامعه نزدیک است

مهرداد ضیایی: «شرم» به فضای روز جامعه نزدیک است