مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-12سياسي

ظرفیت وقف برای مبارزه با کرونا بکار گرفته شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه وقف برای تامین دارو و درمان نیاز امروز کشور است، گفت: از ظرفیت وقف و نیات واقفین برای مبارزه با کرونا استفاده شود.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه وقف برای تامین دارو و درمان نیاز امروز کشور است، گفت: از ظرفیت وقف و نیات واقفین برای مبارزه با کرونا استفاده شود.

حجت الاسلام سعید عطاءالهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: رویکرد سازمان اوقاف به موضوع وقف، تمرکز بر نیات واقفین، احیای موقوفات و بقاع متبرکه با اجرای طرحی با عنوان انجمن یاوران وقف با هدف رفع محرومیت، توسعه همه جانبه، ایجاد اشتغال و ارائه الگوهای جدید وقف متناسب با نیازهای جامعه است.

وی تشکیل انجمن های یاوران وقف را از دستورالعمل های سازمان اوقاف در بقاع متبرکه، امامزادگان و در سطح جامعه اعلام کرد و افزود: کارکرد این انجمن راهنمایی و مشاوره خیرین و واقفین خیراندیش به سمت وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه است.

وی شناسایی روش های ایجاد وقف جدید و سوق دادن کمک های خیرخواهانه خیرین به سمت وقف و شناسایی افراد متکمن و برخوردار از بنیه اقتصادی مناسب و ترغیب آنان به ایجاد وقف در راستای رفع نیازهای روز جامعه را مهمترین رویکرد انجمن های یاوران وقف دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت وقف برای مبارزه با کرونا بکار گرفته شود

ظرفیت وقف برای مبارزه با کرونا بکار گرفته شود