مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-12ورزشي

حضور راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال کشور شبیه یک معجزه بود


سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان با اشاره به تاخیر در جذب بازیکن و آغاز تمرینات، گفت: حضور این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر شبیه یک معجزه بوده است.

- آرش صادقیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور، اظهار کرد: حضور ما در مسابقات لیگ برتر والیبال معجزه بود زیرا فقط ظرف سه روز پس از قطعی شدن حضور تیم در مسابقات، تیم را بستیم و در تهران 3 جلسه تمرینی برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز اعضای تیم به صورت کامل شکل نگرفته و راه یاب ملل با کمبود بازیکن مواجه است، ادامه داد: با 11 بازیکن به سیرجان اعزام شدیم که حتی بازیکنان اسم یکدیگر را نیز نمی دانستند.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان، عنوان کرد: مهم این بود که چراغ والیبال کردستان روشن بماند، سهمیه این رقابت ها به سختی حفظ شد و به همین دلیل خدا را شاکر هستیم و تلاش خواهیم کرد تا روز به روز شرایط تیم بهتر شود.

صادقیانی بیان کرد: به جوانان اعتماد کردیم و تیم را زمانی بستیم که 14 تیم دیگر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده بودند و ما با توجه به بضاعت موجود و بازیکنانی که تیم نداشتند شاکله تیم راه یاب ملل را بستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال کشور شبیه یک معجزه بود

حضور راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال کشور شبیه یک معجزه بود