مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-11بين الملل

تجمع اعتراضی نمازگزاران بابلسر به ترور شخصیتی پیامبر اکرم + فیلم


تجمع اعتراض آمیز علما ، روحانیون، بسیجیان، مردم و مسؤولین شهرستان بابلسر در اعتراض به هتک حرمت قرآن مجید و پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی در مصلی های نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، نمازگزاران جمعه شهرهای بابلسر، هادی شهر و بهنمیر اهانت نشریه شارلی ابدو به رسول مکرم اسلام، (ص) را اقدامی بی شرمانه دانستند که با حمایت لابی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در فرانسه انجام شد.

معترضان همچنین پرهیز رییس جمهور فرانسه از محکوم کردن این اقدام موهن با توجیه آزادی بیان را گستاخانه توصیف و محکوم کردند.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو ژانویه سال 2015 میلادی در صفحه نخست خود با انتشار مطلبی با عنوان من شارلی هستم اقدام به توهین به پیامبر اسلام (ص) کرد که با واکنش مسلمانان روبرو شد.

این نشریه یازدهم شهریور ماه امسال نیز بار دیگر اقدام به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز خود کرد.

امام جمعه هادی شهر در خطبه نماز جمعه این هفته هادی شهر با اشاره به اینکه امروزه دشمن برای تضعیف باورهای دینی تمام توان خود را به کار گرفته است، تاکید کرد: دشمن با تشکیک در رسالت پیامبر اکرم(ص) سعی در تضعیف ایمان و باورهای مسلمانان دارد تا هدف نهایی خود که فراموشی و بی توجهی مسلمانان نسبت به مساله معاد است را محقق کند که ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی نمازگزاران بابلسر به ترور شخصیتی پیامبر اکرم + فیلم

تجمع اعتراضی نمازگزاران بابلسر به ترور شخصیتی پیامبر اکرم + فیلم