مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-10پزشكي

استخدام 22 هزار نفر از کادر درمان شرکتی و قراردادی


رییس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه مجوز استخدام 22 هزار شرکتی و قراردادی را به وزارت بهداشت داده است، گفت: مجوز استخدام 12 هزار نفر را به وزارت بهداشت دادیم و اکنون 10 هزار نفر دیگر استخدام می شوند و اولویت با شرکتی ها و قراردادی هاست.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه مجوز استخدام 22 هزار شرکتی و قراردادی را به وزارت بهداشت داده است، گفت: مجوز استخدام 12 هزار نفر را به وزارت بهداشت دادیم و اکنون 10 هزار نفر دیگر استخدام می شوند و اولویت با شرکتی ها و قراردادی هاست.

محمدباقر نوبخت در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، با اشاره به بحران پیش آمده برای برنج کاران گیلانی، اظهار کرد: شالیکاران طی یک سال مشکلات فراوانی را تحمل می کنند تا به فصل برداشت محصول خود برسند، اما باران های موسمی مردادماه و شهریورماه موجب خوابیدن و پرآب شدن مزارع شده و به محصول برنج خسارت زده است.

وی با اشاره به ارزیابی میزان خسارات شالیکاران و ابلاغ لازم به دستگاه ها، افزود: دولت همواره در کتار مردم است و در جریان دو سیل گسترده سال گذشته کمک های لازم انجام گرفته و بیمه ها را موظف کردیم تا ریال آخر خسارت را به شالیکاران پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 22 هزار نفر از کادر درمان شرکتی و قراردادی

استخدام 22 هزار نفر از کادر درمان شرکتی و قراردادی