مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 15:302020-09-10فرهنگي

یا مکه مکرمه، الگوبرداری آکادمی «اسکار» از سیاست های سینمایی ما!


آکادمی اعلام کرد که 4 استاندارد جدید از سال 2024 اعمال خواهد شد و فیلم ها برای واجد شرایط شدن در شاخه بهترین فیلم این جوایز باید حداقل حائز 2 استاندارد آن باشند.

- یا مکه مکرمه، الگوبرداری آکادمی اسکار از سیاست های سینمایی ما! آکادمی اعلام کرد که 4 استاندارد جدید از سال 2024 اعمال خواهد شد و فیلم ها برای واجد شرایط شدن در شاخه بهترین فیلم این جوایز باید حداقل حائز 2 استاندارد آن باشند.

عصر ایران ؛ کاوه معین‌فر - روز گذشته آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار طی بیانیه‌ای اعلام کرد الزامات جدیدی برای افزایش تنوع نژادی و جنسیتی در شاخه بهترین فیلم اعمال خواهد کرد.

آکادمی اعلام کرد که چهار استاندارد جدید از نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار در سال 2024 اعمال خواهد شد و فیلم ها برای واجد شرایط شدن در شاخه بهترین فیلم این جوایز باید حداقل حائز دو استاندارد آن باشند.

بر این اساس، فیلم‌ها برای واجد شرایط شدن در شاخه بهترین فیلم باید حداقل یک شخصیت اصلی و یا یک شخصیت مکمل مهم از اقلیت‌های قومی و نژادی داشته باشند، حداقل 30 درصد از نقش‌های ثانویه باید از اقلیت‌های قومی و نژادی باشند یا خط اصلی داستان، مضمون و یا روایت بر روی این گروه از اقلیت ها متمرکز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یا مکه مکرمه، الگوبرداری آکادمی «اسکار» از سیاست های سینمایی ما!

یا مکه مکرمه، الگوبرداری آکادمی «اسکار» از سیاست های سینمایی ما!