مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-10اقتصادي

اراده 10 بانوی سیرجانی در راه اندازی «درمانگاه» تعاونی/60 نفر مشغول به کار شدند


طی مراسمی درمانگاه سپید بالان در قالب طرح های تعاونی امروز در سیرجان توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، رضا اسماعیلی در حاشیه افتتاح درمانگاه سپیدبالان اظهار داشت: این مجموعه درمانی با مشارکت و همکاری 10 نفر از بانوان در قالب تشکیل تعاونی و هزینه ده میلیارد تومان به پایان رسیده که امروز برای 60 نفر اشتغال دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این طرح الگویی بسیار موفق در قالب تعاونی و همراهی یک مجموعه است و می توانیم با همفکری ظرفیت های لازم را ایجاد کنیم و موفق شویم.

وی تصریح کرد: توانمندسازی تشکلات کارگری و کارفرمایی در اولویت کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان قرار دارد و باید در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و اهداف تشکل های کارگری و کارفرمایی اقدام کرد و نتایج خوبی گرفت.

اسماعیلی افزود: با کمک کسانی که حتی سرمایه اندکی دارند در قالب تعاونی ها می توانیم موفق عمل کنیم و کارهای نو با ایده و خلاقیت های گروهی ایجاد کنیم تا هم اشتغال و هم اقتصاد را رونق دهیم و از سرمایه خود هم بهره ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این درمانگاه تعاونی با زیر بنای 500 مترمربع و هم فکری و اراده 10 نفر از بانوان سیرجانی و با استفاده از تسهیلات بانکی با اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده 10 بانوی سیرجانی در راه اندازی «درمانگاه» تعاونی/60 نفر مشغول به کار شدند

اراده 10 بانوی سیرجانی در راه اندازی «درمانگاه» تعاونی/60 نفر مشغول به کار شدند