مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-10اقتصادي

ایجاد 60 شغل با راه اندازی درمانگاه تعاونی توسط 10 بانوی سیرجانی


طی مراسمی درمانگاه سپید بالان در قالب طرح های تعاونی امروز در سیرجان توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، رضا اسماعیلی در حاشیه افتتاح درمانگاه سپیدبالان اظهار داشت: این مجموعه درمانی با مشارکت و همکاری 10 نفر از بانوان در قالب تشکیل تعاونی و هزینه ده میلیارد تومان به پایان رسیده که امروز برای 60 نفر اشتغال دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این طرح الگویی بسیار موفق در قالب تعاونی و همراهی یک مجموعه است و می توانیم با همفکری ظرفیت های لازم را ایجاد کنیم و موفق شویم.

وی تصریح کرد: توانمندسازی تشکلات کارگری و کارفرمایی در اولویت کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان قرار دارد و باید در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و اهداف تشکل های کارگری و کارفرمایی اقدام کرد و نتایج خوبی گرفت.

اسماعیلی افزود: با کمک کسانی که حتی سرمایه اندکی دارند در قالب تعاونی ها می توانیم موفق عمل کنیم و کارهای نو با ایده و خلاقیت های گروهی ایجاد کنیم تا هم اشتغال و هم اقتصاد را رونق دهیم و از سرمایه خود هم بهره ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این درمانگاه تعاونی با زیر بنای 500 مترمربع و هم فکری و اراده  10 نفر از بانوان سیرجانی  و با استفاده از تسهیلات بانکی با اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 60 شغل با راه اندازی درمانگاه تعاونی توسط 10 بانوی سیرجانی

ایجاد 60 شغل با راه اندازی درمانگاه تعاونی توسط 10 بانوی سیرجانی