مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-10دانش

اتاقی که راه ارتباطی صنعت و دانشگاه را در سمنان هموار کرد


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از فراهم شدن فرصت مطالعاتی برای اعضای هیئت علمی از طریق حضور در کارخانه ها و واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از فراهم شدن فرصت مطالعاتی برای اعضای هیئت علمی از طریق حضور در کارخانه ها و واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: علاوه بر این زمینه بازدیدهای علمی اساتید و دانشجویان از این واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم شده است.

دکتر سیف الله سعدالدین در گفت وگو با ایسنا از هموارتر شدن حضور دانشگاهیان در واحدهای صنعتی و تولیدی از طریق اتاق حل مسئله خبر داد و اظهار کرد: این فرصت مطالعاتی از طریق اتاق حل مسئله که چندی است در استان شکل گرفته و با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اتاق حل مسئله بسترهای لازم برای ورود دانشگاه به قلب صنعت را فراهم کرده ادامه داد: این مهم به توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و حل مشکلات مبتلابه صنعت و تولید کمک شایانی می کند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان در پاسخ به این پرسش ایسنا که اتاق حل مسئله در این مدت مهمترین موانع و چالش های پیش روی صنعت را در چه دیده اظهار کرد: شکل گیری این اتاق زمینه حضور دانشگاهیان در صنعت و متعاقب آن ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات احتمالی واحدها را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاقی که راه ارتباطی صنعت و دانشگاه را در سمنان هموار کرد

اتاقی که راه ارتباطی صنعت و دانشگاه را در سمنان هموار کرد