مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-10پزشكي

ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه و محور کندوان/ممنوعیت تردد کامیون در هراز


مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا ممنوع است.

- ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه های ترددشمار برخط و دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها تأکید کرد: طبق تاکیدات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری از انجام سفر غیرضروری پرهیز کنند.

* ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه و  محور کندوان/ تردد پرحجم خودرو در آزادراه پردیس-تهران وی بیان کرد: امروز 20 شهریور دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل گسیل تا نساء، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده چای باغ و ترافیک سنگین در محور پردیس-تهران محدوده جاجرود نشان می دهد.

محرابی نیا با اشاره به اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، از تردد روان در محور هراز ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه و محور کندوان/ممنوعیت تردد کامیون در هراز

ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه و محور کندوان/ممنوعیت تردد کامیون در هراز